页面

2010年2月25日星期四

单薄青春的喧闹于沉默

曾经过的辉煌,还要留恋,曾惊遗失的欢笑,还要继续。我们藏在难以释怀的青春背后,默默的哭泣。

花开的那一瞬间,我凝视着蓝天。花白的一雾,我却低头无语,最令人失望,踏着青春最崎岖的路,回着头,但却又看着前方,前进。

等了一个早上,才收到信,不是我不敢上网查,而是没能力没能力接受事实,等信,好歹也让我多一些时间面对。在结果成绩的那一刻,心情沉落了谷底,一无所有的我,害怕去面对,去承担,想要逃避,在喧哗中干涩的吟诵,一无所有的我,只身青春人我挥霍。时光的痕迹,刻下累累伤痕,放下昔日的追忆,余下的,最沉重的问题,成功是什么?

一地的忧伤,散落了一地的忧伤。让我如何捡起?犹豫着,追着过往的快乐,到底埋下多少亡人的泪水。忘记了过去,忘记了美好,是丢弃了心中的期待,还是丢弃青春的喧闹?

2 条评论:

  1. hey girl!cheer up!
    although I dunnoe ur result,but I hope you won't stop your future in this troble.
    yea,STPM very important,but life is no regret,just like what you send to us before we get the result.
    so,no matter what is happenning,please keep yourself confidence and never dissapointed!
    there are many ways for you to continue your studies!
    try to apply for UTAR or china Uni!
    I know you can go for far way than STPM!
    give me,give your lovely friend and yourself a smile from heart.
    I will always support you!

    回复删除
  2. 我没事了,谢谢你!

    回复删除